Bölgesel İncelme ve Selülit Tedavisi / VelaShape3

Günümüzde kadınların çoğu diyet ve egzersizi denemelerine rağmen vücutlarını değiştirmek ve sağlıklı görünmek istediklerini belirtirler. Birçok yöntemi denemelerine rağmen vücut imajlarını istedikleri gibi şekillendirememekte ve cerrahi işlemleri son seçenek olarak kullanmaktadırlar.

VelaShape III, selüliti düzeltebilecek ve bölgesel incelme ile vücudu şekillendirebilecek FDA onaylı , cerrahi olmayan bir teknolojidir. Özellikle kalça, bacak ve karın bölgelerinde uygulanan Velashape’in sırrı; yağ dokularının görünümünü ve hacmini azaltmak için elös teknolojisiyle vakum ve doku manipülasyonunu birleştiren ilk ve tek teknoloji olmasıdır. VelaShape III teknolojisinde cilt gevşekliğinin azaltılması, hacim küçültme ve cilt yapısının genel olarak iyileştirilmesi için 4 farklı system bir arada bulunuyor; Radyo frekans, infrared, vakum ve mekanik masaj.

Tedavi uygulanan bölgede cilt daha sıkı görünüyor ve bu sıkılık hasta tarafından belirgin bir şekilde hissediliyor. Klinik çalışmalar gösteriyor ki tedavi sonrasında hastaların karın bölgesinde yaklaşık 2,5 cm, bacak bölgesinde ise1,5 cm incelme gerçekleşmektedir.

Hamilelik sonrasında oluşan sıkılaşma ve toparlanma ihtiyacına başarılı çözümler sunuyor. Vücudun farklı bölgelerinde bulunan ve farklı nedenlerden kaynaklanan çatlakların görünümünde genel bir düzelme sağlıyor.

Bu tedavi hemen hemen herkes için uygun. Bölgesel incelme, sıkılaşma ve selülit görünümünü hafifletmek konusunda son derece etkili olan bu tedavi sadece cilt kalitesini arttırmak için de kullanılabiliyor. Bazı hastalar zayıf oldukları, hatta selülit problem yaşamadıkları halde vücutlarından hoşnut değildir. Bunun nedeni ise ciltlerinin diriliğini kaybetmesidir. VelaShape III bu konuda da son derece etkilidir.

Kullanım Şartları Gizlilik Site Haritası